فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری


فرصت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در پارک علم و فناوری استان قم

رشد و توسعه پایدار عمده‌ترین آرمان اقتصادی هر کشوری است و مهم‌ترین معیار تعیین و اندازه‌گیری رشد اقتصادی، رشد تولید ناخالص داخلی و محرک اصلی تولید، میزان سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری در علم اقتصاد به معنای تخصیص منابع مالی به یک یا چند دارایی مختلف، به امید به دست آوردن منابع با ارزش‌تر در آینده است.

سرمایه‌گذاری، فرایند اتخاذ تصمیماتی است که مدیران از آن برای شناسایی طرح‌هایی که بر ارزش شرکت می‌افزاید، استفاده می‌کنند. افراد حقیقی، شرکت‌های خصوصی و دولتی، موسسه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و همچنین صندوق‌های مالی می‌توانند به عنوان سرمایه‌گذار با پارک علم و فناوری استان قم همکاری نموده و از طریق فرایند تعریف شده در این پارک، از ظرفیت های خوب شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری استان قم بهره مند شوند.

همچنین یکی از مهمترین مسائل بنگاه‌های کارآفرینانه، توانایی آنها در دسترسی به سـرمایه اسـت. کسب و کار از هر نوعی و در هر وضعیتی که قرار داشته باشد، نیازمند جذب سرمایه است، گاهی در ابتدای راه برای راه‌اندازی، گاهی برای گسترش محصولات و گاهی نیز برای توسعه بازار هدف.

سرمایه‌پذیری فرایندی است که این فرصت را برای فعالان حوزه کارآفرینی و کسب وکار فراهم می آورد تا طرح خود را به دست سرمایه‌گذاران برسانند.

در همین راستا باید افزود یکی از مهمترین رسالت‌های پارک علم و فناری استان قم حمایت از ایده‌ها و شرکت‌های نوپا و فناور است؛ از جمله اقدامات انجام شده در راستای تحقق این امر؛ برقراری ارتباط میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و برگزاری جلسات B۲B می باشد.

کلیه سرمایه پذیران علاقه‌مند، افراد نوآور، هسته‌ها، شرکت‌‌ها و فریلنسرها می‌توانند از مزایای فرصت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری بهره ببرند.

اهداف

  • تشکیل بانک اطلاعاتی از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران در حوزه‌های مختلف
  • توجه به رفع دغدغه‌ها و تسهیل ارتباط میان صاحبان فناوری و سرمایه‌گذاران
  • پاسخگویی به نیاز‌های مالی و سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و هسته‌های فناور
  • تأمین سرمایه لازم برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ) و کارآفرین
  • ایجاد پلتفرم سرمایه‌گذاری
  • معرفی سرمایه‌پذیر به منظور جلب مشارکت
  • کمک به جذب سرمایه برای سرمایه‌پذیران در حوزه‌های مختلف
  • فروش دانش فنی سرمایه‌پذیران
  • بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاران

 

در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال می‌توانید با شماره تلفن 32220208 تماس بگیرید.

سرمایه‌گذار

سرمایه‌گذار

شخصیت حقیقی (فرد) هستم