تقدیر ریاست پارک علم و فناوری استان از تلاش های معاونت صدای صدا و سیمای مرکزقم


radio

ریاست پارک علم و فناوری استان قم با حضور در دفتر معاونت صدای صدا و سیمای استان از تلاش های این معاونت در راستای معرفی ترویج فرهنگ نوآوری برنامه سازی جهت معرفی شرکت های موفق دانش بنیان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، در این دیدار، ابتدا دکتر اخوان علوی ضمن گرامیداشت 17 مرداد ماه، روز پاسداشت مقام اصحاب رسانه، به ضرورت ورود رسانه ملی به عرصه مباحث دانش بنیان پرداخت و اذعان داشت: امروزه، نسل جوان ما بیش از گذشته نیازمند آن است که با مباحث و موضوعات مربوط به حوزه تولید علم و تجاری سازی ایده ها آشنایی پیدا کند و این مهم جز با حضور فعال رسانه ها، بویژه رسانه ملی میسر نیست.
ریاست پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: بحمدلله، قم به لحاظ ظرفیت تولید محتوا چه در حوزه های علوم اسلامی و انسانی و چه در حوزه های فنی و مهندسی از غنای کافی برخوردار است ولی متاسفانه بنا به دلایل متعدد بخش عظیمی از این ظرفیت در مسیر توسعه و تجاری سازی فناوری قرار نگرفته است.
وی اظهار داشت: معرفی خدمات، مزایا و حمایت های پارک های علم و فناوری و نهادهای قانونی ذیربط در رسانه ها، رصد و سنجش وضعیت فناوری استان، فعالیت شرکت های دانش بنیان و حضور اصحاب رسانه درمقام مطالبه گر در این حوزه به بالندگی و رونق این موضوعات در سطح جامعه کمک شایانی خواهد نمود.
اخوان علوی در پایان با تقدیر از همکاری شایسته واحد صدای صدا و سیمای مرکز قم در انعکاس اخبار علم و فناوری استان، نسبت به افزایش همکاری ها و اظهارامیدواری نمود.